Hea Teeninduse Juhtimiskonverents 2018
14.02.2018 kell 9:30 - 16:00
Konverentsi ettekanded
KLIENDITEEKONNA, KLIENDIKOGEMUSE JA TEENINDUSAHELA VISIOON Milline on kaupade ja teenuste ostmise ja klientide teenindamise tulevik? (pdf)
Arno Kütt, maailma tippu kuuluva pakiautomaatide ja -robotite tehnoloogia arendaja Cleveron asutaja ja juhatuse esimees
KLIENDIKOGEMUSE PUUTEPUNKTID JA EMOTSIOON (pdf)
Kersten Jõgi, Kantar Emor kliendikogemuse valdkonna ekspert
KLIENTIDE KUULAMINE JA MÕISTMINE (pdf)
Katri Rohesalu, Sustinere OÜ partner
KLIENDIKOGEMUSE KUJUNDAMINE LOJAALSUSPROGRAMMIDE JA KLIENDIANDMEBAASIDE KAUDU (pdf)
Raul Leppik, analüütikaettevõtte Newbase asutaja ja juht
KLIENDI ISIKUANDMETEGA TEGELEMISE UUED SUUNAD - KLIENTIDE ÕIGUSED JA KLIENTIDEGA SUHTLEMINE (pdf)
Tea Kookmaa, Advokaadibüroo Sorainen advokaat
E-TEENINDUSE JA TRADITSIOONILISE TEENINDUSE KLIENDIKOGEMUSE VÕRDLUS (pdf)
Gunnar Obolenski, Selver, e-kaubanduse juht
KLIENDIKOGEMUSE KUJUNDAMISE INNOVAATILISED NÄITED JA PARIMAD PRAKTIKAD (pdf)
Signe Kõiv, Eesti e-kaubanduse liidu tegevjuht