Koolitus ja Inspiratsioonipäev Kuidas saada Eesti Parimaks Teenindajaks 2026?
18.02.2026 kell 10:00 - 13:00
Zoom veebikeskkonnas Videokonverentsi-rakenduses Zoom.us
Koolituse programmi kirjeldus
Koolitus- ja Inspiratsioonipäev on ametlik eelkoolitus märtsikuus toimuvale Hea Teeninduse Kuule.
Koolituspäeva põhieesmärk on anda teenindajatele võimalus arendada oma teenindusalaseid oskuseid ja teadmisi erinevate klienditüüpide tõlgendamisest, mälu treenimisest ja kasutamisest, suhtlemisest, kehakeelest, käitumisest, enesekehtestamisest, kliendivajaduste märkamisest jpm.
Koolituspäeval jagavad enda kogemusi Eesti Parim Teenindaja konkursside võitjad läbi 20 aasta.
Et koolitusel saaksid osaleda kõik soovijad üle Eesti, korraldame koolituspäeva Zoomi vahendusel.
Ootame aktiivset osavõttu
Heateenindus.ee
Programm
Kutsume Koolitus- ja Inspiratsioonipäevale, kus teenindajatel on võimalus arendada enda teenindusalaseid oskuseid ja teadmisi, saada kasulikke kogemusi ja nõuandeid Eesti parimatelt teeninduspraktikutelt ja saavutada edu ning hea koht konkursil Eesti Parim Teenindaja 2026.
Koolitus- ja Inspiratsioonipäeva jagavad enda praktilisi kogemusi Eesti Parima Teenindaja tiitliga pärjatud superteenindajad:
- Janne Kodumäe Eesti Parim Teenindaja 2025
- Andrea Tapp Eesti Parim Teenindaja 2024
- Priit Allik Eesti Parim Teenindaja (II) 2023
- Triin Ollino Eesti Parim Teenindaja 2020
- Annika Kalbus Eesti Parim Teenindaja 2015
- Tairi Leis, Eesti Parim Teenindaja 2013
- Kristiina Lees Eesti Parim Teenindaja 2012
- Ketlyn Villem Eesti Parim Teenindaja 2008
- Aires Padar Eesti Parim Teenindaja 2006
- Kaia Tammekänd Eesti Parim Teenindaja 2005
Koolituspäeva osalenutel on palju kasulikke vastuseid järgmistele küsimustele:
- Mis on tippteenindaja 5 kõige olulisemat omadust ja kompetentsi ning kuidas neid endas arendada?
- Millest alustada, et pakkuda järjepidevalt klientide ootusi ületavat teenindust?
- Kuidas kliente ja nende vajadusi ning tundeid paremini mõista?
- Kuidas raskete klientidega parimal viisil toime tulla?
- Kuidas rahulikkust säilitada ja kannatlikku meelt hoida?
- Kuidas erinevaid inimtüüpe ära tunda ja nendega teadlikumalt suhelda?
- Kuidas mälu kasutada, kuidas tähelepanu hallata ja saavutada parem keskendumine igas teenindusolukorras?
- Kuidas luua endast positiivne mulje, kuidas mõjusalt esineda?
- Kuidas kehakeel enda kasuks tööle panna?
- Kuidas kasutada veenmisoskusi?
- Mis aitab teha konkreetset plaani saada oma organisatsiooni, asukoha, tegevusvaldkonna või kogu Eesti parimaks teenindajaks?
Et koolitusel saaksid osaleda kõik soovijad üle Eesti, korraldame koolituspäeva Zoomi vahendusel.
Koolitus- ja Inspiratsioonipäev on ametlik eelkoolitus märtsikuus toimuvale Hea Teeninduse Kuule ning Eesti Parim Teenindaja 2026 konkursile.
Ootame osalema
Eesti Parimad Teenindajad ja Heateenindus.ee tiim
Hinnakiri
NB! Kiida Teenindajat 2026 kampaaniaga liitunud ettevõttele on koolitusel osalemine kampaaniahinna sees vastavalt liitumispaketile. Suurema arvu töötajate registreerimisel kehtib käesolev hinnakiri.
Koolitusele registreerumine kuni 03.02.2026
- 5 ja enam osalejat ühest ettevõttest 60 EUR
- 2-4 osalejat ühest ettevõttest 80 EUR
- 1 osaleja 100 EUR
Koolitusele registreerumine perioodil 04.02.2026 - 10.02.2026
- 5 ja enam osalejat 80 EUR
- 2-4 osalejat 100 EUR
- 1 osaleja 120 EUR
Hinnad ühe osaleja kohta ühest ettevõttest ja hindadele lisandub käibemaks
Osavõtutasu sisaldab: Koolitusel osalemist ja koolituse järelvaatamist kuni 17. märtsini 2026.
Registreerimise tähtaeg: 10. veebruar 2026
Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Lisainfo koolituse kohta e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 10. veebruari 2026, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.












































