Koolitus- ja Õpipäev „Kuidas saada Eesti Parimaks Teenindajaks 2016?“
04.02.2016 kell 9:30 - 15:30
Koolitus- ja Õpipäev ettekanded 04.02.2016
Kuidas parandada oma keskendumisvõimet (pdf)
Tauri Tallermaa
Argument kui suhtlusvahend (pdf)
Marleen Pedjasaar, Väitluskoolitus SpeakSmart
Kuidas oma klientides ära tunda erinevaid inimtüüpe ning seeläbi nendega teadlikumalt suhelda? (pdf)
Tiina Saar-Veelmaa, Proeksperditööõnnespetsialist ja Aaretesaar.ee karjäärinõustaja
Kuidas lahendada keerulisi teenindusolukordi? (pdf)
Kairit Reiman, koolitusteenindus.ee
Koolitus- ja Õpipäev ettekanded 05.02.2016
Kuidas parandada oma keskendumisvõimet (pdf)
Tauri Tallermaa
Argument kui suhtlusvahend (pdf)
Marleen Pedjasaar, Väitluskoolitus SpeakSmart
Kuidas oma klientides ära tunda erinevaid inimtüüpe ning seeläbi nendega teadlikumalt suhelda? (pdf)
Tiina Saar-Veelmaa, Proeksperditööõnnespetsialist ja Aaretesaar.ee karjäärinõustaja
Kuidas lahendada keerulisi teenindusolukordi? (pdf)
Kairit Reiman, koolitusteenindus.ee