Erakordse Teeninduse ja Kliendikogemuse konverents

05.11.2025 kell 10:00 - 15:15

Apollo Kino Ülemiste või Zoomi keskkonnas Apollo Kino Ülemiste või Zoomi keskkonnas

Erakordne teenindus on üks tugevamaid tööriistu kliendilojaalsuse kasvatamiseks.

  • Lojaalne klient on 5x kasulikum kui uus: Ettevõtted, kellel on tugev kliendikogemuse fookus, tõstavad klientide lojaalsust 60% võrra ja kasvavad keskmiselt 4x kiiremini kui konkurendid.
    (Allikas: Forrester & Temkin Group)
  • Emotsionaalsed seosed = suurem kasum: Kliendid, kes tunnevad emotsionaalset seotust brändiga, kulutavad keskmiselt 2,5x rohkem ja neil on 3x suurem tõenäosus ettevõtet soovitada.
    (Allikas: Harvard Business Review)
  • Kliendikogemus = reaalne ROI: Iga 1€ investeering kliendikogemuse parendamisse annab keskmiselt 3–5€ tulu kasvu. (Allikas: PwC Customer Intelligence Series)

Erakordsus ei pea olema luksus, vaid hoopis saavutatav standard, mida teadlikult kujundada.

Erakordsus teeninduses ja kliendikogemuses tähendab kõigi töötajate kohalolu, empaatiat ja isiklikku soovi kuulata, mõista, lahendada ja üllatada, pakkuda klientidele elamushetki. Nii strateegilisel kui ka operatiivsel kliendisuhtluse tasandil.

Et saaksite uusimaid ideid ja mõtteid kuidas erakordse teeninduse kaudu mõjutada positiivses suunas klientide kogemust ja lojaalsust, ettevõtte konkurentsieeliseid ja majandustulemusi ning töötajate valmisolekut, kutsume 5. novembril toimuvale Erakordse Teeninduse ja Kliendikogemuse konverentsile.

Oleme kindlad, et just see konverents pakub ainulaadset keskkonda kus avastada uusi arenguvõimalusi.

NB! KONVERENTSIL TOIMUB KA JÄRELSEMINAR 12. novembril kell 13-15, mis on võimalus kinnistada konverentsil tekkinud ideed ja luua tegevusplaan nende elluviimiseks.

Praktiline järelseminar toimub Zoomi veebikeskkonnas ja aitab konverentsil saadud teadmised päriselt ellu viia ja tulemuseks muuta. Järelseminari viib läbi teeninduspartner ja coach Lea Kiilaspää. 

Kas teadsid, et Ebbinghausi unustuskõvera järgi unustab inimene ilma korduse ja rakendamiseta umbes 70% õpitust esimese 24 tunni jooksul ning võib kaotada kuni 80% nädalaga? Me ei taha, et see juhtuks sinuga. Seetõttu oleme loonud kõigile osalejatele erilise võimaluse järelkohtumise näol, kus Lea juhendamisel kinnistada konverentsil tekkinud ideed ja luua tegevusplaan nende elluviimiseks. Järelseminar on konverentsil osalejatele tasuta.

Tulge osalema tiimiga, nii on soodsam ja sisuliselt kasulikum

Urmas Kõiv ja Heateenindus.ee tiim


09.30 – 10.00 Osalejate saabumine ja hommikukohv

10.00 – 10.15 Konverentsi avamine

TEENINDUS 5.0 – suund erakordsele teenindusele. Kuidas kasvatada lojaalsemat kliendisuhet?

10.15 – 11.00 Erakordne teenindus ja kliendikogemus ei juhtu iseenesest – see on teadlikult juhitud süsteem. Aga kuidas seda süsteemi mõista, juhtida ja kasvatada?

Kristiina Lees, Swedbanki privaatpanganduse kliendikogemuse juht

  • Miks ei piisa enam “heast teenindusest” ja kuidas ehitada kogemusi, mis loovad pikaajalist väärtust?
  • Kuidas kujuneb teeninduse hierarhia? See ei ole lihtsalt „parem teenindus“ – see on strateegiline hüpe, mis mõjutab kliendikogemust, lojaalsust ja lõppkokkuvõttes ka käivet
  • “Teeninduse Maslowi püramiid” – värske ja praktiline mudel, mis aitab mõtestada, kus su meeskond tegelikult asub ning kuhu liikuda, et jõuda
  • Millest alustada, et pakkuda järjepidevalt ootusi ületavat teenindust?
  • Inspireerivad näited ja reaalsed õppetunnid, mis näitavad, et erakordne teenindus ei ole suurte eelarvete, vaid teadlike otsuste tulemus.

11.00 -11.30  Kuidas kujundada erakordsest kliendikogemusest tugev konkurentsieelis? Kuidas ettevõttes valmistuda kliendikogemuse tulevikutrendideks juba täna?

Ines Järvsoo, rahvusvaheline kliendikogemuse ekspert, ECXO (Euroopa Kliendikogemuse Organisatsioon) asutajaliige ja Globaalse Kliendikogemuse Auhinna žürii liige, The Dennemeyer Group

  • Mida silmas pidada, et kujundada kliendikogemusest tugev konkurentsieelis?
  • Millised on kliendikogemuse 5 peamist trendi lähiaastatel?
  • Millised on kliendikogemuse parimad praktikad mis näitavad konkurentsieelist ja tulevikusuunda?
  • Millised on uusimad tööriistad/tehnoloogiad/metoodikad mida oleks kasulik kasutada kliendikogemuse arendamisel ettevõttes?

11.30 – 12.15 Kuidas süsteemselt kujundada erakordset ja ootusi ületavat kliendikogemust?

Maire Milder, Kliendikogemuse arengupartner

  • Millest alustada, et klientide ootusi ületada järjepidevalt ja süsteemselt?
  • Kuidas kaasata kogu organisatsiooni sellesse panustama?
  • Kuidas leida üles oma kitsaskohad ja avastada arenguks uusi võimalusi?
  • Kuidas viia erakordne kliendikogemus ellu – rakendamise eeldused, etapid ja tulemusele suunatud protsess?

12.15 – 13.00 Lõuna  

Lõuna on aeg muuhulgas ka osalejate omavaheliseks suhtlemiseks teemal milline võiks meie ettevõtte teenindus lähitulevikus olla, et see mitte ainult ei vastaks või ületaks klientide ootusi vaid pakuks neile tõeliselt meeldejäävaid kogemusi…

13.00 – 13.45 Elamushetkede disain - kuidas elamushetked saavad tugevdada brändi, loovad lojaalsust ja võimaldavad küsida paremat hinda? Mis on Tehisaru roll elamushetkede disainimises ja pakkumises? 

Andres Kostiv, Futurist.ee digiteenuste strateeg ja partner, UI/UX ekspert

  • Miks elamushetked? Kas olulisemad on mikrohetked või suured sündmused?
  • Mis on elamushetkede disain ja mida see loob?
  • Milline on elamushetkede mõju klientide käitumisele ja ettevõtte majanduslikule kasule?
  • Millised on praktilised metoodikad ja näited, kuidas luua ja juhtida elamushetki teenindusettevõttes?
  • Mis oleks inimese ja mis Tehisaru roll elamushetkede disainimises ja pakkumises?

13.45-14.30 Sportlandi unikaalse ja maailma tippspordibrändide poolt tunnustatud kontseptsiooni arengulugu

Sportlandi üks asutajatest Are Altraja jagab konverentsil enda lugu järgmistel teemadel:

  • Mis on Sportlandi kontseptsiooni unikaalsus, metoodika ja selle algpõhjus?
  • Milline on kontseptsiooni mõju konkurentsieelisele, kliendikogemusele, lojaalsusele ja ettevõtte majandustulemustele? 
  • Kuidas luua kliendiga/klientidega emotsionaalne side?
  • Kuidas tiimiga kontseptsiooni algatada, arendada, millised on tiimi liikmete olulised rollid erinevates etappides?  

14.30 – 15.00 Inspireerivad näited erakordsetest teenindusolukordadest ja erakordse kliendikogemuse disainist Eestis ja maailmas ning nende mõjust ettevõtte tuntusele, tulemustele, konkurentsieelistele.

15.00 – 15.15 Konverentsi lõpetamine

Osalejad teevad konverentsipäevast kokkuvõtte: mis võiks olla iga osaleja järgmine samm erakordse teeninduse ja kliendikogemuse suunas.

15.15 Konverentsi lõpp


KRISTIINA LEES

Kristiina Lees on Swedbank Eesti privaatpanganduse kliendikogemuse juht.
Kristiina võitis 2012 aastal "Eesti Parim Teenindaja" konkursil esikoha, mis inspireeris teda süvitsi uurima suurepärase teeninduse ja koolitamise maailma. Viimased 15 aastat on Kristiina kirglikult tegelenud inimeste koolitamise, inspireerimise ja võimestamisega Swedbank Eestis.
Kristiina missioon on panustada igasse päeva energiat ja motivatsiooni, aidates nii inimestel kui ka organisatsioonidel saavutada oma tõeline potentsiaal.
Oma karjääri jooksul on Kristiina põhjalikult uurinud, mis loob kliendilojaalsust läbi erakordsete teeninduskogemuste.

 
img

INES JÄRVSOO

Ines Järvsoo on 25-aastase töökogemusega globaalne kliendikogemuse ekspert, kes on töötanud paljude rahvusvaheliste organisatsioonide juures, et muuta ettevõtet kliendikesksemaks. Viimastel aastatel töötab ta Luksemburgis ettevõttes Dennemeyer grupi kliendikogemuse juhina, lisaks on ta Euroopa Kliendikogemuse Organisatsiooni Asutajaliige ja saadik, rahvusvaheline CX auhindade kohtunik (v züriiliige). Aktiivse liikmena on ta kursis viimaste kliendikogemuse trendidega ning parimate praktikatega. Ines usub, et hea kliendikogemus on tugev konkurentsieelis, mis tagab ettevõtte kliendibaasi lojaalsuse ja kasvu.

 
img


MAIRE MILDER

Maire Milder on kliendikogemuse arenduspartner, kellel on pikaajaline kogemus brändide, keskkondade ja kontseptsioonide strateegilises kujundamises. Maire aitab organisatsioonidel mõtestada ja kujundada terviklikku kliendikogemust viisil, mis toetab ettevõtte kasvu, identiteeti ja jätkusuutlikkust. Vajadusel toetab Maire seda protsessi ka koolituste ja töötubade kaudu. Ta otsib alati vastuseid küsimusele: millist kogemust sa lood ja kuidas see loob väärtust nii sinu kliendile, töötajale kui ettevõttele tervikuna?
Kliendikogemus ei ole kunagi neutraalne – iga valik, mida organisatsioon teeb või tegemata jätab, kujundab selle.

Maire tööalase arengu teekonna info leiad:
mairemilder.ee
linkedin.com/in/maire-milder

 
img

ANDRES KOSTIV

Andres Kostiv on UI/UX ekspert, Futuristi asutaja ning strateegia- ja disainisprintide sertifitseeritud läbiviija, filmitegija. Andres on viinud läbi üle 150 erineva töötoa ja Google disainisprindi, avaliku- ja sisekoolituse. Enne Futuristi loomist 2018. aastal tegutses Andres UX disainerina Tietos ja Omnivas ning Balti toote- ja müügijuhina Toyota. Andres pälvis aastal 2020 ka IT-koolituse aasta koolitaja tiitli.

 
img

ARE ALTRAJA

Are Altraja on Sportlandi ja MyFitness kaasasutaja.
Tema ettevõtlus teekond sai alguse kui koos Anti Kallega loodi tänaseks Baltikumi juhtiv spordikaupade jaemüügikett.
Are on uuenduste eestvedaja nii jaekaubanduses kui ka e-äris, loodud on Sportlandi unikaalne kliendikogemuse kontseptsioon.
Lisaks äritegevusele on Are spordivaldkonna tuntud toetaja ja edendaja.



 
img

LEA KIILASPÄÄ

15 aastat teeninduse- ja juhtimise kogemust on kujundanud Lea Kiilaspääst praktiku, kes mõistab nii kliendi, töötaja kui ka juhi vaatenurka. Tema tee on viinud klienditeenindaja rollist erinevate tiimide juhtimiseni. Täna tegutseb ta teenindusjuhi, teeninduspartneri ja coachina, aidates organisatsioonidel kujundada ja viia oma teeninduskogemus järgmisele tasemele.
Lea usub, et teeninduse arendamine algab sihipärasest tegutsemisest ehk selgest eesmärgist, läbimõeldud plaanist ja järjepidevusest. Tema jaoks ei lõpe koolitus viimase slaidiga, suur töö algab alles pärast seda. Ta keskendub palju sellele, kuidas teadmised muutuvad tegudeks, harjumusteks ja lõpuks ka tulemusteks.
Lea veendumus on, et klient ei osta täna pelgalt toodet vaid kogemust ja emotsiooni. Teenindus algab inimestest ja ettevõtte suuremast visioonist.



 
img

Hinnakiri (hinnad ühe osaleja kohta ühest ettevõttest):

Konverentsil on võimalik osaleda nii saalis kui ka veebikeskkonnas. Registreerumisel palume vastav soov ja valik kirja panna.

Konverentsile registreerumine kuni 07.10.2025

  • 4 ja enam osalejat 129 EUR
  • 2-3 osalejat 169 EUR
  • 1 osaleja 199 EUR

Konverentsile registreerumine perioodil 08.10.2025-27.10.2025

  • 4 ja enam osalejat 159 EUR
  • 2-3 osalejat 199 EUR
  • 1 osaleja 249 EUR

Hindadele lisandub käibemaks.

Osavõtutasu sisaldab: Osalemist konverentsil ja konverentsi elektroonilisi materjale, saalis osalemisel ka lõunasööki ja kohvipausi. Samuti 12. novembril toimuval järelseminaril osalemist.

Konverentsile registreerimise tähtaeg: 27. oktoober 2025

Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele

Lisainfo konverentsi kohta e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 27. oktoober 2025, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.


Registreerun
2025-11-05 10:00:00
2025-11-05 15:15:00

Heateenindus.ee Toetajad