Koolitus ja Õpipäev „Kuidas saada Eesti Parimaks Teenindajaks 2023“

Koolitus ja Õpipäev „Kuidas saada Eesti Parimaks Teenindajaks 2023“

02.02.2023 kell 10:00 - 15:15

Zoom veebikeskkonnas Videokonverentsi-rakenduses Zoom.us

Koolitus- ja Õpipäev on ametlik eelkoolitus märtsikuus toimuvale Hea Teeninduse Kuule ning Eesti Parim Teenindaja 2023 konkursile.

Koolituspäeva põhieesmärk on anda teenindajatele võimalus arendada oma teenindusalaseid oskuseid ja teadmisi, et olla oma klientidele veelgi parem teenindaja, saada kasulikke kogemusi ja saavutada edu ning hea koht konkursil Eesti Parim Teenindaja 2023.

Koolituspäeval annavad tunnustatud koolitajad lisateadmisi erinevate klienditüüpide tõlgendamisest, mälu treenimisest ja kasutamisest, suhtlemisest, kehakeelest, käitumisest, enesekehtestamisest, kliendivajaduste märkamisest jpm.

Koolituspäeval jagavad enda kogemusi ka Eesti Parim Teenindaja konkursside võitjad.

Et koolitusel saaksid osaleda kõik soovijad üle Eesti, korraldame koolituspäeva Zoomi vahendusel.

Ootame aktiivset osavõttu

Heateenindus.ee


10.00-10.05 Koolituspäeva sissejuhatus

10:05–11:00 Kuidas saada Eesti parimaks teenindajaks? Milliseid positiivseid omadusi endas arendada, mida klientide teenindamises oluliseks pidada, milliseid teadmisi ja oskusi on oluline õppida, kuidas kliente ja nende vajadusi paremini tundma õppida?

Eleriin Palm, Eesti Parim Teenindaja 2021

Triin Ollino, Eesti Parim Teenindaja 2020

Mai Kastemäe, Eesti Parim Teenindaja 2017

Mariliis Talvoja, Eesti Parim Teenindaja 2016

11.00-12.00 Mälu, tähelepanu- ja keskendumisoskus klientide teenindamisel. Kuidas mälu kasutada, kuidas tähelepanu hallata ja saavutada parem keskendumine igas teenindusolukorras?

Tauri Tallermaa mälutreener

12.00-12.15 Kuidas Parim Teenindaja 2023 konkursi ülesannete edukaks lahendamiseks ettevalmistada?
Konkursi formaati, ajakava ja ülesannete sisu tutvustab Tairi Leis, Parim Teenindaja 2023 konkursi projektijuht

12:15–13:00 Lõuna

13.00-14.00 Kuidas oma klientides ära tunda erinevaid inimtüüpe ning seeläbi nendega teadlikumalt suhelda? Kuidas kliente eristada käitumise järgi?

Kaia Tammekänd , rahvusvaheliselt sertifitseeritud Thomas meetodi (DISC) kasutaja, konsultant ja koolitaja. Eesti Parim Teenindaja 2005, Tartu Parim Teenindaja 2007 https://voluelu.eu/

14.00-15.00 Kuidas luua endast positiivne mulje, kuidas mõjusalt esineda? Kuidas kehakeel enda kasuks tööle panna?

Inga Lunge, näitleja ja koolitaja

15:00–15:15 Koolitus- ja Õpipäeva kokkuvõte - Milline on minu kui teenindaja konkreetne plaan saada oma organisatsiooni, asukoha, tegevusvaldkonna või kogu Eesti parimaks teenindajaks?

15:15 Koolituspäeva lõpp

Inga Lunge on eesti näitleja. Ta lõpetas 2004. aastal Eesti Humanitaarinstituudi teatriõppe. 2011. aastal lõpetas ta Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia Lavakunstikooli magistriõppe lavakõne ja hääle tervishoiu alal.
Inga on öelnud oma koolitaja-tegemiste kohta järgmist: “Mul on hea meel kui minust on natukenegi kasu, et hajutada inimeste hirme avaliku esinemise ees”

 

Tauri Tallermaa lõpetas 1992.a TTÜ majandusteaduskonna raamatupidamise ja majandusanalüüsi eriala.
Oma esimesed koolitaja kogemused sai ta juba mõned aastad hiljem töö kõrvalt raamatupidamise põhialuseid õpetama hakates. Erinevaid töökogemusi sai ta veel pangaduses, reklaamiagentuuris ja tootmisettevõttes.
2001.aastal kutsuti teda Kiirlugemiskooli kiirlugemise treeneriks. Aasta hiljem õnnestus aga kohtuda Londonis 8-kordse mälu maailmameistri Dominic O’Brieniga ja sealt sündis idee hakata mälutreeninguid tegema.
Alates 2002.a sügisest on Tauri õpetanud inimestele, kuidas oma mälu efektiivselt kasutada.
Viimase viie aasta jooksul on Tauri oma mälutreeningute sees fookuse suunanud just tähelepanu ja keskendumise arendamisele.



 
img

Kaia Tammekänd on rahvusvaheliselt sertifitseeritud Thomas meetodi (DISC) kasutaja, konsultant ja koolitaja.

Koos Kaiaga saad õppida tundma iseenda ja teiste käitumislikku eripära ja eelistusi ning seda, kuidas seeläbi parandada oma suhtlemisoskust, (kliendi)suhteid ja koostööd kõikvõimalike inimestega enda ümber - olgu selleks Sinu pereliikmed, lähedased, kaaslane, sõbrad, aga ka kliendid, kolleegid, alluvad ja juhid.

Kaia usub, et DISC meetodi kasutamine viib kliendisuhtluse ja kliendikogemuse uuele tasemele.

Kaia on võitnud Eesti Parim Teenindaja 2005 ja Tartu Parim Teenindaja 2007 tiitlid.



 
img

Mai Kastemäe on Eesti Parim Teenindaja 2017 ja tõeline müügitöö fänn.



 
img

Mariliis Talvoja on Eesti Parim Teenindaja 2016 ja särav teenindaja kõige paremas mõttes.



 
img

Triin Ollino on Eesti Parim Teenindaja 2020 , meeldejääv ja tähelepanuväärne teenindusproff.



 
img

Eleriin Palm on Eesti Parim Teenindaja 2021, professionaalsuse ja sõbraliku suhtumisega hea teeninduse võrdkuju.



 
img

NB! Kiida Teenindajat 2023 kampaaniaga liitunud ettevõttele on 3-e töötaja koolitusel osalemine kampaaniahinna sees. Suurema arvu töötajate registreerimisel kehtib käesolev hinnakiri.

Koolitusele registreerumine kuni 18.01.2023

  • 10 ja enam osalejat ühest ettevõttest 89 EUR
  • 4-9 osalejat ühest ettevõttest 109 EUR
  • 2-3 osalejat 139 EUR
  • 1 osaleja 169 EUR

Koolitusele registreerumine perioodil 19.01.2023 - 26.01.2023

  • 4 ja enam osalejat 129 EUR
  • 2-3 osalejat 159 EUR
  • 1 osaleja 199 EUR

Hinnad ühe osaleja kohta ja hindadele lisandub KM 20%

Osavõtutasu sisaldab: Koolituse elektroonilisi materjale
Registreerimise tähtaeg: 26. jaanuar 2023

Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele

Lisainfo koolituse kohta e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 26. jaanuari 2023, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.

2023-02-02 10:00:00
2023-02-02 15:15:00

Heateenindus.ee Toetajad