Suhtlemine pingelistes olukordades

Suhtlemine pingelistes olukordades

24.11.2020 kell 9:30 - 16:00

Hestia Hotel Europa, Paadi 5, Tallinn Paadi 5, 10151 Tallinn, Estonia

Praegune aeg soosib pingeliste olukordade tekkimist kolleegide vahelises suhtluses ja hea ning tasakaalukas suhtlemisoskus on eriti vajalik.

Seepärast oleme loonud koolituse mille eesmärk on anda praktilisi teadmisi pingelistes olukordades suhtlemiseks, erimeelsuste ennetamiseks ja lahendamiseks.

Koolituse tulemusena saab osaleja teada:

  • mis tüüpi inimestega on lihtne pingelistesse olukordadesse sattuda ja millised suhtlemistehnikad aitavad nendega toime tulla?
  • millised on tüüpilised suhtlusprobleemid, millest need tekivad ja kuidas neid ennetada ning lahendada?
  • kuidas märgata ja reguleerida iseenda emotsioone ning tulla toime teiste inimeste emotsioonide ja reageeringutega?
  • kuidas hästi ja tasakaalukalt suhelda?
  • kuidas suhtlemises saavutada lahendusi „võitja-võitja“ mudeli järgi?
  • millised on kasulikud meetodid ja võtteid suhtlemiseks keeruliste kolleegidega?

Tunnustatud koolitaja Jaanus Kangur käsitleb koolitusel teemat süsteemselt ja põhjalikult.

Ootame Teid koolitusele osalema

Heateenindus.ee


09.30-10.00 Hommikukohv ja osalejate registreerimine

10.00-10.05 Koolituse sissejuhatus

10.05-11.10 Millest pingelised olukorrad suhtlemisel tekivad ning kuidas neid ennetada?  

Jaanus Kangur, suhtlemiskoolitaja, Aasta koolitaja 2019

Jaanus käsitleb koolituse esimeses osas järgmisi teemasid:

  • Millised suhtlusprobleemid organisatsioonides esinevad?
  • Miks ja millest pinged suhtlemises tekivad?
  • Milline juhtimisstiil aitab ennetada suhtlemisprobleeme?
  • Kuidas konflikti abil käivitada muutusi?

11.10-12.00 Toimetulek keeruliste inimeste ja suhetega ning pingete juhtimine

Koolitaja Jaanus Kangur vastab koolituse teises osas järgmistele küsimustele:

  • Mis tüüpi inimestega on lihtne konflikti sattuda ja millised suhtlemistehnikad aitavad konfliktidega toime tulla?
  • Millised on tüüpilised erimeelsused kolleegide vahelistes suhetes ja kuidas nendest hoiduda?
  • Kuidas keeruliste ja konfliktsete inimestega kompromisse saavutada?
  • Kuidas märgata ja reguleerida iseenda emotsioone ning tulla toime teiste inimeste emotsioonide ja reageeringutega?  

12.00-12.45 Lõuna

12.45-14.15  Millised on tüüpilised suhtlusprobleemid ja nende lahendamise meetodid?

Koolituse kolmas osa võimaldab vastuseid leida järgmistele küsimustele:

Millised on head suhlemisvõtted, kui:

  • inimeste väärtushinnangud ja isiksuse omadused satuvad vastuollu teiste inimeste hinnagute ja omadustega
  • töötajatel on erinevad seisukohad organisatsiooni või selle osade eesmärkidest
  • töötajatel on erinevad seisukohad organisatsiooniliste muudatuste ja ümberkorralduste vajalikkusest ning nende teostamise viisidest
  • töötajal/töötajatel on vastuseis juhtkonna/juhi otsustele või juhtimisstiilile
  • mõni tiimiliige on liialt domineeriv
  • kolleegide vahel on suhtlemisprobleemid
  • võitlus käib piiratud (eelarveliste) ressursside eest
  • konflikt on juba kaugele arenenud, suureks paisunud

14.15-14.30 Kohvipaus

14.30-15.45 Koolitaja Jaanus Kangur käsitleb koolituse neljandas osas järgnevaid teemasid:

  • Milliseid argumenteerimisvõtteid ja läbirääkimistehnikaid aitavad pingelisi olukordi lahendada?
  • Kuidas saavutada lahendusi „võitja-võitja“ mudeli järgi?

  • Kuidas kehtestav käitumine võimaldab konflikte ennetada ja lahendada? 
  • Kuidas saavutada kompromiss?

15.45-16.00 Koolituse kokkuvõte ja lõpetamine


Jaanus Kangur on 17 aastat tegelenud täiskasvanute koolitamisega ning treeninud selle aja jooksul enam kui 20000 inimest. 2019 aastal valiti ta Eesti personali-, koolitus-, arendus- ja teiste juhtide küsitluse tulemusena Aasta Koolitajaks.
Jaanus on lõpetanud Tartu Ülikooli magistrantuuri, tal on rahvusvaheline diplom taastavas õiguses (International Diploma in Restorative Justice) Kanadast Queensi Ülikoolist. Taastav õigus on alternatiivne konfliktidele reageerimise viis, mille keskmeks on tekitatud kahju ja selle heastamine. Lisaks on Jaanus õppinud suhtlemistreeneriks ning nõustajaks.
Ta on Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor õppejõud, pidanud loenguid muuhulgas Kieli Rakenduskõrgkoolis, Tallinna Ülikooli Sotsiaaltöö Instituudis ja Sisekaitseakadeemias.
Jaanus Kangur on koostanud kaks raamatut ning olnud kaasautoriks neljale raamatule. Samuti avaldanud hulga artikleid avalikust esinemisest, konfliktilahendusest, koostööst ja suhtlemisest.

 
img

Koolitusele registreerumine kuni 03.11.2020

  • 4 ja enam osalejat 109 EUR
  • 2-3 osalejat 139 EUR
  • 1 osaleja 169 EUR

Koolitusele registreerumine perioodil 04.11.2020 - 17.11.2020 

  • 4 ja enam osalejat 129 EUR
  • 2-3 osalejat 169 EUR
  • 1 osaleja 199 EUR

Hind ühe osaleja kohta ja hindadele lisandub käibemaks 20%

Osavõtutasu sisaldab: Koolitusmaterjale, lõunasööki ja kohvipausi
Registreerimise tähtaeg:  17. november  2020

Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Lisainfo e-posti aadressil  See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 17.11.2020, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.

Koolituse läbinutele väljastame Tunnistuse.

NB! Heateenindus.ee juriidiline isik Koiv Invest OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner! Meie koolitustega, mis on kajastatud Eesti Töötukassa veebilehel, saab tutvuda SIIN

Vastavalt 01.07.15 jõustunud Täiskasvanute koolituse seadusele on Heateenindus.ee koolitusi loov ja haldav ettevõte Koiv Invest OÜ kantud Eesti Hariduse Infosüsteemi Täiskasvanute Täienduskoolitusasutusena (Täiskasvanuhariduse majandustegevusteade nr.181377)


Registreerun

Asukoht:


2020-11-24 09:30:00
2020-11-24 16:00:00

Parim Teenindaja Konkursi Toetajad