Suhtlemine keeruliste meeskonnaliikmetega

Suhtlemine keeruliste meeskonnaliikmetega

07.04.2020 kell 9:30 - 15:15

Hestia Hotel Europa, Paadi 5, Tallinn Paadi 5, 10151 Tallinn, Estonia

Tööl ja tavaelus puutume ikka kokku keeruliste inimeste ja olukordadega ning praktiliselt iga päev võime leida end silmitsi seismas mõne keeruka suhtlusolukorraga.

Et suurendada inimeste teadmisi, kuidas keerulistes suhtlusolukordades toime tulla, korraldame koolituse SUHTLEMINE KEERULISTE TIIMILIIKMETEGA.

Tunnustatud koolitajad Jaana Susanna Liigand-Juhkam käsitleb teemat süsteemselt ja põhjalikult.

Ootame Teid koolitusele osalema

Heateenindus.ee


09.30-10.00 Hommikukohv ja osalejate registreerimine

10.00-10.05 Koolituse sissejuhatus

10.05-11.10 Millest suhtlusprobleemid ja konfliktid tekivad ning kuidas neid ennetada?  

Jaana Susanna Liigand-Juhkam, koolitaja, coach ja õppejõud, koolitusfirma Arikano juhataja, mitmete raamatute autor ja kaasautor, ärijuhtimise ja psühholoogia magister.

Jaana Susanna käsitleb koolituse esimeses osas järgmisi teemasid:

  • Millised suhtlusprobleemid organisatsioonides esinevad?
  • Miks ja millest suhtlemisprobleemid tekivad?
  • Milline juhtimisstiil aitab ennetada probleeme?
  • Kuidas konflikti abil käivitada muutusi?

11.10-12.00 Toimetulek keeruliste inimeste ja suhetega ning konfliktide juhtimine

Jaana Susanna Liigand-Juhkam vastab koolituse teises osas järgmistele küsimustele:

  • Millised on keeruliste inimeste käitumise motiivid ja strateegiad?
  • Mis tüüpi inimestega on lihtne konflikti sattuda ja millised suhtlemistehnikad aitavad konfliktidega toime tulla?
  • Millised on tüüpilised erimeelsused kolleegide vahelistes suhetes ja kuidas nendest hoiduda?
  • Kuidas keeruliste ja konfliktsete inimestega kompromisse saavutada?
  • Kuidas märgata ja reguleerida iseenda emotsioone ning tulla toime teiste inimeste emotsioonide ja reageeringutega?  

12.00-12.45 Lõuna

12.45-14.15  Millised on tüüpilised suhtlusprobleemid ja nende lahendamise meetodid?

Koolituse kolmas osa võimaldab vastuseid leida järgmistele küsimustele:

Kuidas lahendada konfliktseid olukordi, kus:

  • inimeste väärtushinnangud ja isiksuse omadused satuvad vastuollu teiste inimeste hinnagute ja omadustega
  • töötajatel on erinevad seisukohad organisatsiooni või selle osade eesmärkidest
  • töötajatel on erinevad seisukohad organisatsiooniliste muudatuste ja ümberkorralduste vajalikkusest ning nende teostamise viisidest
  • töötajal/töötajatel on vastuseis juhtkonna/juhi otsustele või juhtimisstiilile
  • mõni tiimiliige on liialt domineeriv
  • kolleegide vahel on suhtlemisprobleemid
  • võitlus käib piiratud (eelarveliste) ressursside eest
  • konflikt on juba kaugele arenenud, suureks paisunud

14.15-14.30 Kohvipaus

14.30-15.45 Jaana Susanna Liigand-Juhkam käsitleb koolituse neljandas osas järgnevaid teemasid:

  • Milliseid argumenteerimisvõtteid ja läbirääkimistehnikaid aitavad konflikti lahendada?
  • Kuidas saavutada konfliktilahendust „võitja-võitja“ mudeli järgi?

  • Kuidas kehtestav käitumine võimaldab konflikte ennetada ja lahendada? 
  • Kuidas saavutada kompromiss?

15.45-16.00 Koolituse kokkuvõte ja lõpetamine


Jaana Susanna Liigand-Juhkam on koolitaja ja õppejõud, mitmete raamatute autor ja kaasautor.
Jaana koolitusteemad hõlmavad nii enese kui ka teiste juhtimise psühholoogilisi võtteid, meeskonnatööd, konfliktide ohjamist, stressiga toimetulekut, suhtlemis- ja läbirääkimisoskusi ning õnne, heaolu ja motivatsiooniga seotud valdkondi.
Jaana on õppinud militaarkallakuga North Georgia College & State University's USA-s ning kaitsnud magistrikraadi ärijuhtimises Estonian Business School´is ning psühholoogias Tartu Ülikoolis.
Viimati täiendas ta end Erickson College'i lahenduskeskse coaching'u programmis.
Koolituse valdkonnas tegutseb Jaana alates aastast 2002 ning on selle aja jooksul koolitanud tuhandeid töötajaid ja juhte nii avaliku kui erasektori organisatsioonidest.


 
img


Koolitusele registreerumine kuni 18.03.2020

  • 4 ja enam osalejat 109 EUR
  • 2-3 osalejat 139 EUR
  • 1 osaleja 169 EUR

Koolitusele registreerumine perioodil 19.03.2020 - 01.04.2020 

  • 4 ja enam osalejat 129 EUR
  • 2-3 osalejat 169 EUR
  • 1 osaleja 199 EUR

Hind ühe osaleja kohta ja hindadele lisandub käibemaks 20%

Osavõtutasu sisaldab: Koolitusmaterjale, lõunasööki ja kohvipausi
Registreerimise tähtaeg:  01. aprill 2020


2020-04-07 09:30:00
2020-04-07 15:15:00

Heateenindus.ee Toetajad