Ajajuhtimise koolitus

Ajajuhtimise koolitus

19.05.2020 kell 10:00 - 16:15

Virtuaalkoolitus Virtuaalkoolitus

OLULINE INFO! Kuna jätkuvalt on piiratud siseruumides koolituse tegemine, siis korraldame saalikoolituse asemel virtuaalkoolituse sama sisu ja ajakavaga. Seega koolitus toimub igal juhul!!!! Ootame Teie registreerumist sellele koolitusele.

Kui siiani oli kaugtöö vaid väheste privileeg, siis nüüd on kaugtöö vajadus tõusnud hüppeliselt koroonaviiruse tõkestamise tõttu.

Distantsilt töö tegemine on paljudele uus olukord ja eeldab paremat enese– ja ajajuhtimist.

Seepärast kutsume koolitusele, kus saad teada mitmest uuest ja efektiivsest aja- ning projektijuhtimise tööriistast nagu Monday, Asana, Slack, Wrike, Evernote ja Toggl.

Koolitusel õpime neid tundma ja kasutama, et Sinul ja Su kolleegidel hakkaks paremini õnnestuma:

  • iseenda tegevuste planeerimine, täideviimine ja mõõtmine
  • meeskonna töö ja tegevuste planeerimine, täideviimine ja mõõtmine
  • tööülesannete jagamine, delegeerimine, kohtumiste/koosolekute korraldamine
  • infovahetuse korraldamine ettevõttes, osakonnas, kaugtööd tegevate inimeste vahel
  • live´s töökaaslastega ja klientidega suhtlemine
  • tegevuste kirja panemine, dokumenteerimine, salvestamine.
  • kuidas selliste vahenditega aega kokku hoida nagu Pocket, Feedly, Quora
  • koostame e-mailile korrektse ja viisaka allkirja

Monday, Asana, Slack, Wrike, Evernote ja Toggl aja ja projektide juhtimiseks ning kommunikatsiooni korraldamiseks töötajate vahel.

Koolitusel saad teada:

  • kuidas sinu ajakasutuse produktiivsus tõuseb, lisades või asendades e-mailidele, telefonile, märkmikule vms. tänapäevased aja- ja projektijuhtimise tööriistad nagu Monday, Asana, Slack, Wrike, Evernote ja Toggl.
  • kuidas uued tööriistad aitavad tööd efektiivsemalt korraldada?
  • kuidas aitavad uued tööriistad hoida juhil ja meeskonnal fookuse paigas?
  • mille poolest on uued tööriistad paremad kui e-mail, skype, telefon, märkmik vms?
  • mille alusel valida tööriistadeks Monday, Asana, Slack, Wrike, Evernote?
  • mille alusel valida tööriistadeks Toggl?
  • kuidas uued tööriistasid omavahel integreerida?
  • kuidas tööriistad töötavad erinevates seadmetes?
  • kuidas erinevate rakenduste vahel õige valik teha?
  • kuidas töötajad muudatustega kaasa viia ja rakendusi kasutama õpetada?

NB! Igal osalejal on kohustuslik koolitusele kaasa võtta arvuti (näiteks laptop). Tahvelarvuti ei sobi. Vajadusel saame koolituspäeval laptop arvutit rentida lisatasu eest. Laptop arvuti rendi hind 1 päevaks on 30.-eur+km.

Arvuti rentimise soovist palun andke teada emailil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. hiljemalt 11.03.

Koolituse läbides oskad valida kasutamiseks uue ja senisest efektiivsema ajajuhtimise lahenduse.

Ootame osalema

Heateenindus.ee


10.00 KOOLITUSPÄEVA ALGUS

10.00-12.15 I SESSIOONI TEEMAD

  • Asenda vanad kommunikatsioonitehnoloogiad uute pilverakenduste vastu.
  • Millised erinevused on vanade ja uute kommunikatsioonivahendite vahel?
  • Kuidas vähendada Exceli, Wordi ja teiste failidokumentide arvu arvutis?
  • Kuidas e-mailides koormust vähemaks saada?
  • Milliseid probleeme peaks lahendama uus veebirakendus, mille kasutusele võtad?
  • Iseenda tegevuste planeerimine, täideviimine ja mõõtmine.
  • Milleks on vaja projektijuhtimist, tiimitööd või iseenda tegemisi mõõta?
  • Tööaja mõõtmine? Kellele seda tööaja muutmist tegelikult on vaja?
  • Gruppidele ja üksikindiviidide töö ja tegevuste planeerimine, täideviimine ja mõõtmine.
  • Toggl – Mõõda projekte ja saad teha järeldusi iga projekti või tiimiliikme produktiivsusest. Praktika onlines (30 minutit).
  • Monday. – Projektide- ja tiimide juhtimine ning haldamine.  Praktika onlines (40 minutit).

Lõuna 12.15-13.00

13.00-14.30 II SESSIOONI TEEMAD

  • Millistes tööülesannetes vajaksid uusi lahendust ja milliste ülesannete puhul võtta kasutusel projektijuhtimise programm?
  • Kuidas innovaatilised veebirakendused tõstavad üksikindiviidide ja töögruppide produktiivsust?
  • Milliseid veebirakendusi valida äriliste/organisatsiooniliste eesmärkide saavutamiseks ja kuidas neil vahet teha?
  • Kuidas teha vahet erinevate projektijuhtimise programmide vahel?
  • Kuidas ma tean, milline projektijuhtimise programm just minu ettevõttele sobib?
  • Kuidas tiimiliikmed muudatustega kaasa viia ja veebirakendusi kasutama õpetada?
  • Wrike– projektide- ja tiimide juhtimine ning haldamine. Praktika onlines (40 minutit).
  • Evernote - ülesannete planeerimine ja juhtimine. Informatsiooni hoidmine ühes kohas. Platvorm kus hoiustatud süsteemselt informatsiooni. Sinu digiarhiiv arvutis, tahvlis, mobiilis.   Praktika onlines (30 minutit).

14.30-14.45 PAUS

14.45-16.15 III SESSIOONI TEEMAD

  • Kuidas juhtida kaugtöötajate tiimi ja hoida nende motivatsioon kõrgel?
  • Infovahetuse korraldus erinevate osakondade/divisjonide vahel.
  • Asana – projektide- ja tiimide juhtimine ning haldamine.  Praktika onlines (30 minutit).
  • Kuidas tööalaselt live´s töökaaslaste ja klientidega suhelda?
  • Slack – halda tööalast suhtlust ja projekte ühes programmis. Facebooki Messenger Viber jms kanalid jäägu sõpradega suhtlemiseks. Praktika onlines (20 minutit).
  • Millist kasu annavad sulle aja kokkuhoiul need programmid - Pocket, Feedly, Quora?
  • Koosta e-maili allkiri, mis jätab kirja saajast positiivse mulje ning on saajale informatiivselt kasulik.
  • Koolituse kokkuvõte! Küsimused! (10 minutit)

16.15 KOOLITUSPÄEVA LÕPP

KOOLITUSEL KASUTATAVAD MEETODID:

  • Teooria
  • Individuaalharjutused

Koolitaja Jane Salu on seotud üle 15 aastat projektijuhtimise, müügi- ja turunduse korraldamise ning juhtimisega.
Jane on lõpetanud Tallinna Ülikooli Digitehnoloogiate Instituudis infoteaduste eriala, kõrvalerialaks dokumendihaldus ning lõpetanud Tallinna Majanduskooli e-turunduse eriala.
Jane kirg on kaug- ja virtuaaltöö ning efektiivne aja- ja projektijuhtimine, mis sai alguse Projektiagentuur OÜ loomisega kolm aastat tagasi. Jane missioon on aidata ettevõtetel oma aega ja projekte paremini juhtida, kasutades ära pilvetehnoloogia võimalused.
Jane on pühendanud palju aega, et katsetada ja avastada uusi ja efektiivseid pilverakendusi, mis aitavad igapäevatöös aega efektiivsemalt ja nutikamalt kasutada.
Lisaks on Jane Tallinna Majanduskooli Pilvetehnoloogia aine külalisõppejõud.


 
img


OLULINE INFO! Juhul kui ka maikuus jätkuvalt keelatakse siseruumides koolituse tegemine, siis korraldame saalikoolituse asemel virtuaalkoolituse sama sisu ja ajakavaga. Seega koolitus toimub igal juhul!!!! Ootame Teie registreerumist sellele koolitusele.

Hinnakiri (hinnad ühe osaleja kohta):

Koolitusele registreerumine kuni 29.04.2020

  • 4 ja enam osalejat 109 EUR
  • 2-3 osalejat 139 EUR
  • 1 osaleja 169 EUR

Koolitusele registreerumine perioodil 30.04.2020 - 13.05.2020 

  • 4 ja enam osalejat 129 EUR
  • 2-3 osalejat 169 EUR
  • 1 osaleja 199 EUR

Hindadele lisandub KM 20%

Osavõtutasu sisaldab: Koolituse materjale, lõunasööki ja kohvipausi

Registreerimise tähtaeg: 13.mai 2020

Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Lisainfo koolituse kohta e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 13. maid 2020, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.


Täienduskoolitusasutuse nimetus

Koiv Invest OÜ, reg. nr. 11517964

Õppekava nimi

Ajajuhtimise koolitus

Õppekavarühm

Juhtimine, enesejuhtimine, administreerimine, suhtlemine, projektijuhtimine

Õppe kogumaht (akadeemilistes tundides)

6 akadeemilist tundi auditoorset õpet

Sihtgrupp

Suur- ja väikeettevõtete ning avaliku sektori tippjuhid, keskastmejuhid, kommunikatsioonijuhid ning kommunikatsioonispetsialistid, turundusjuhid, müügijuhid, turundusspetsialistid, turundusassistendid ja müügiassistendid, teenindusjuhid, sekretärid ja juhiabid ning kõik, kellel on soov omandada süsteemselt teadmisi aja- ja projektijuhtimisest. 

 Õppe alustamise tingimused

Kursusel osalejal on vajalik varasem kogemus arvuti ja mobiilseadmete kasutamisel.

Õppe eesmärk

Õppe eesmärk on anda teoreetilisi ja praktilisi teadmisi uutest ja efektiivsest aja- ning projektijuhtimise tööriistadest.

Õpiväljundid

Koolituse tulemusena saab osaleja teada:

  • kuidas ajakasutuse produktiivsus tõuseb, lisades või asendades e-mailidele, telefonile, märkmikule vms. tänapäevased aja- ja projektijuhtimise tööriistad nagu Trello, Asana, Slack, Wunderlist, Evernote, Doodle või Toggl
  • kuidas uued tööriistad aitavad tööd efektiivsemalt korraldada?
  • kuidas aitavad uued tööriistad hoida juhil ja meeskonnal fookuse paigas?
  • mille poolest on uued tööriistad paremad kui e-mail, skype, Outlook, telefoniga helistamine, märkmik vms.?
  • mille alusel valida tööriistadeks Trello, Asana, Slack, Wunderlist, Evernote?
  • mille alusel valida tööriistadeks Doodle või Toggl?
  • kuidas uued tööriistasid omavahel integreerida?
  • kuidas tööriistad reaalselt töötavad arvutis, mobiilis, tahvlis?
  • kuidas töötajad muudatustega kaasa viia ja rakendusi kasutama õpetada?

Õppesisu

Koolitusel läbitakse järgmised teemad:

  • iseenda tegevuste planeerimine, täideviimine ja mõõtmine
  • meeskonna töö ja tegevuste planeerimine, täideviimine ja mõõtmine
  • tööülesannete jagamine, delegeerimine, kohtumiste/koosolekute korraldamine
  • infovahetuse korraldamine ettevõttes, osakonnas, kaugtööd tegevate inimeste vahel
  • live´s töökaaslastega ja klientidega suhtlemine
  • tegevuste kirja panemine, dokumenteerimine, salvestamine

Õppemeetodid

Loeng, praktikum ja koolitusel osalejate spetsiifilistele küsimustele vastamine

Iseseisev töö

Koolitusel etteantud ülesannete lahendamine koolituspäeva jooksul.

Õppematerjalide loend

Koolitaja poolt koostatud temaatiline õppematerjal edastatakse elektroonilisel kujul programmis osalejale e-maili teel.

Nõuded õpingute lõpetamiseks

Õpingute lõpetamise eelduseks on osalemine  6-tunnisel koolituspäeval ning etteantud ülesannete lahendamine.

Hindamismeetodid ja hindamiskriteeriumid

  • Ajajuhtimisega  seotud teadmiste ülesanded
  • Koolituspäeva läbiviia korraldab teadmiste testi ja elektrooniline testisüsteem hindab, kas ülesanded on tehtud vajalikul tasemel. Koolituse läbiviia kontrollib elektroonilise testisüsteemi tulemusi.

Koolituse läbimisel väljastatav dokument (tunnistus või tõend)

  • Tunnistus, kui õppija võttis õppetööst osa täies mahus ja vastab teadmiste testis esitatud küsimustele vähemalt 50% õigesti
  • Tõend, kui õppija võttis õppetööst osa osaliselt ja vastab teadmiste testis esitatud küsimustele õigesti alla 50%. Tõend väljastatakse vastavalt osaletud õpitundide arvule.

Koolitajate kompetentsust tagava kvalifikatsiooni või õpi- ja töökogemuse kirjeldus

Koolitaja Jane Salu on seotud üle 15 aastat projektijuhtimise, müügi- ja turunduse korraldamise ning juhtimisega.
Jane on lõpetanud Tallinna Ülikooli Digitehnoloogiate Instituudis infoteaduste eriala, kõrvalerialaks dokumendihaldus ning lõpetanud Tallinna Majanduskooli e-turunduse eriala.

Õppemaksu tasumine ja tagastamine

  • Õppemaks tuleb tasuda esitatud arve alusel, arvel kirjeldatud maksetähtajaks.
  • Kui arvel kirjeldatud maksetähtajaks pole  kogu summa tasutud, siis on Koiv Invest OÜ-l õigus osalejale Tunnistus  või Tõend mitte väljastada.
  • Koolitusest loobumise korral palume sellest teada anda See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
  • Koolitusest loobumisel peale registreerumisperioodi lõppu tagastatakse 80% koolitusprogrammi maksumusest.
  • Tunnistuse  väljastamise eelduseks on koolitusprogrammis osalemine 100% ulatuses.
  • Tõendi väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine 80% ulatuses.
  • Koiv Invest OÜ jätab endale õiguse teha õppeplaanis ja teemades ajakohaseid muudatusi. Väheste registreerujate tõttu on meil õigus kursus ära jätta või edasi lükata. Programmi registreerunuid teavitatakse konkreetse koolituspäeva ära jäämisest või edasi lükkumisest viivitamatult. Ärajäänud koolituspäeva eest tasutud summa makstakse tagasi või kantakse soovi korral üle mõne järgneva koolituse osavõtutasuks.

Vaidluste lahendamise kord

Vaidlused lahendatakse kokkuleppe teel. Kui kokkulepet ei saavutata, lahendatakse vaidlused Harju Maakohtus.

Õppekeskkonna kirjeldus

  • Koolitusruumid asuvad Hestia Hotel Europa hotelli konverentsikeskuses, Paadi 5, Tallinn. Kõik kasutatavad koolitusklassid vastavad kaasaegsetele nõuetele. Koiv Invest OÜ jätab endale õiguse asendada Hestia Hotel Europa hotellis paiknevaid koolitusruume samaväärse koolitusruumiga mõnes teises koolitus- või konverentsikeskuses.
  • Igaks temaatiliseks koolituspäevaks on ette valmistatud elektrooniline õppematerjal.
  • Koiv Invest OÜ tagab igale koolitusprogrammis osalejale 1-2 kohvipausi ja lõunasöögi.
  • Koolituspäevadel on võimalik kasutada koolituse kestel toimivat internetiühendust.
  • Õppeklassid on varustatud koolitusvahenditega (dataprojektor, sülearvuti, tahvel, markerid, helisüsteem, kirjutusvahendid, märkmepaberid jm).
  • Koolitusgruppide suurused on erinevad, sõltuvalt koolituse sisust.

 

Õppeprogrammide ja õppekavade kvaliteedi tagamine

Koolitusprogrammi ja koolituspäevade kvaliteedi tagamise eeldus

  • Koiv Invest OÜ on Eesti juhtiv internetiturunduse teemaliste avatud koolituste korraldaja.
  • Koiv Invest OÜ korraldab Eesti ettevõtete ja asutuste juhtidele ning spetsialistidele suunatud tööalast täienduskoolitust aastast 2008.
  • Koiv Invest OÜ juhatuse liige on tegelenud avatud koolituste ja konverentside valdkonnas aastast 1997.
  • Koiv Invest OÜ poolne kvaliteedi tagamise eeldus on Koiv Invest OÜ poolt väljatöötatud õppekorralduse ja kvaliteedi tagamise alused, mis kuvatakse koolituste veebilehel.
  • Igal koolitusel võimaldatakse koolitusel osalejatel anda koolitajale ja koolituse korraldusele tagasisidet

Koolitajate kvaliteedi tagamine

  • Koolitajad omavad pikaajalist koolitaja töö kogemust, tuntust ja aktsepteeringut klientide-sihtrühmade hulgas.
  • Koolitajate töö tulemust hinnatakse koolituse järgselt osalejate kirjaliku tagasiside põhjal. Vajadusel tehakse koolitajatele parandus- ja täiendusettepanekuid.

Õppekeskkonna kvaliteedi tagamine

  • Koolitusprogramm on http://www.heateenindus.ee kodulehel vähemalt 1 kuu enne kursuse toimumise algust. Koolitusprogrammi ja erinevatele koolitustele on võimalik registreeruda kodulehel toodud koolituse juurest.
  • Kõik koolitusprogrammi või eraldi koolituspäevadele registreerunud saavad vähemalt 5 päeva enne konkreetse koolituspäeva algust teabe koolituse täpse korraldusliku poole kohta.
  • Koolituspäeva ajakava, koolitusruumide asukoha ja parkimisvõimaluste kohta.
  • Koolituse jooksul luuakse õppimist toetav keskkond.
  • Koolitusruumides on iga õppija jaoks piisavalt ruumi ja valgust. Ruumid on varustatud tänapäevase esitlustehnikaga ja laudu ning toole on võimalik paigutada vastavalt vajadusele, et tagada õppimist toetav keskkond.
  • Igaks koolituspäevaks on ettevalmistatud elektrooniline õppematerjal.
  • Koiv Invest OÜ tagab igale koolitusprogrammis osalejale 1-2 kohvipausi ja lõunasöögi.
  • Koolituspäevadel on võimalik kasutada koolituse kestel toimivat internetiühendust.
  • Õppeklassid on varustatud koolitusvahenditega (dataprojektor, sülearvuti, tahvel, markerid, helisüsteem, kirjutusvahendid, märkmepaberid jm).

Koolituse kohta tagasiside kogumine

  • Iga koolituspäeva lõpul täidavad osalejad tagasisidelehe, kus annavad hinnangu kursuse sisule ja lektorile ning võimalus on teha ettepanekuid koolituse sisu ja formaadi paremaks muutmiseks.
  • Koiv Invest OÜ juhtkond koos koolitajaga analüüsivad saadud tagasisidet ning vajadusel muudavad kursuse sisu või korraldust.

Juhul kui tagasiside koolitajale on halb mitmel koolitusel järjest, kaalutakse koolitajaga koostöö lõpetamist ja kvaliteetsema koolitajaga koostöö alustamist.

Õppekava kinnitamise aeg: 10.01.2020

Urmas Kõiv

Koiv Invest OÜ juhatuse liige


2020-05-19 10:00:00
2020-05-19 16:15:00

Heateenindus.ee Toetajad