Hea Teeninduse Juhtimiskonverents 2020

Hea Teeninduse Juhtimiskonverents 2020

05.03.2020 kell 9:30 - 16:30

Hestia Hotel Europa, Paadi 5, Tallinn Paadi 5, 10151 Tallinn, Estonia

17-t korda toimuval, traditsioonilisel Hea Teeninduse Juhtimiskonverentsil räägime uutest ideedest ja uuenduslikest võimalustest, mida kliendikogemuse ja kienditeekonna kujundamisel silmas pidada ning kasutusele võtta.

Peamiselt käsitleme konverentsil järgmisi teemasid:

  • Uusimad trendid ja modernsed lahendused teenindusahela ning klienditeekonna juhtimisel
  • Reaalajas klientide teenindamise õppetunnid  
  • Klienditeenindus sotsiaalmeedias
  • Tööruumide disaini olulisus
  • Kaugtöö plussid ja miinused
  • Palga, lisatasude ja soodustuste mõju töötajate rahulolule  
  • Töötajate hoidmine
  • Emotsioonide loomine kliendikogemuses
  • Klientide ja teenindajate turvalisuse tagamine teeninduskohas

Ainulaadsele konverentsile on oodatud kõik uuendusmeelsed inimesed, kes peavad oluliseks klientidele parima kliendikogemuse pakkumist ka tulevikus.

 

Ootame osalema

Heateenindus.ee


09.30-10.00 osalejate registreerimine ja hommikukohv 

10.00 Konverentsi sissejuhatus

UUED LAHENDUSED KLIENTIDE TEENINDAMISEL                   

10.05-10.55  Innovatsioon teeninduses ja uued suunad kliendikogemuse juhtimises ning positiivse kliendikogemuse saavutamisel.

Indrek Maripuu, ajurünnakustuudio Loovusait juhtiv partner, strateegiakonsultant, mentor ja juhtimiskoolitaja

KLIENDITEENINDUS REAALAJAS

10.55-11.35 Reaalajas klienditoe korraldamisest ja selle mõjust klientide rahulolule ning ettevõtte tulemustele. Millised on videonõustamise ja chatboti kasutamise õppetunnid?

Anniki Toming, SEB teeninduskvaliteedi juht

Ringa Maripuu, SEB kliendikeskuse juht

KLIENDITEENINDUS SOTSIAALMEEDIAS

11.35-12.10 Kuidas korraldada klienditeenindust sotsiaalmeedias? Millist kasu see annab klientidele ja ettevõttele?

Esineja selgub 30. jaanuariks

12.10-13.00 Lõuna

KLIENDIKOGEMUSE TASUVUSE MÕÕTMINE

13.00-13.30 RoX (return on experience) – kuidas mõõta kliendikogemuse väärtust?  

Piret Essenson, Datafox kommunikatsioonilahenduste müügijuht

EMOTSIOONIDE LOOMINE KLIENDIKOGEMUSES

13.35-14.15  Kuidas puudutada kliendi südant?

Sirli Seliov, Tele2 klienditeeninduse direktor

14.15-14.30 Paus

TÖÖRUUMID, KODUS TÖÖTAMINE, PALGA JA LISATASUDE MÕJU

14.30-15.15 Millised tööruumid toetavad või ei toeta töötajate ülesannete täitmist? Millised on kaugtööd toetavad lahendused ja millised on kaugtöö suuremad miinused? Kuidas ja millisel määral mõjutavad tööga rahulolu palk, lisatasud ja tööandja poolt pakutavad soodustused?

Kadri Seeder, Palgainfo agentuuri juht ja analüütik

TÖÖTAJATE HOIDMINE

15.20-16.00 Kas inimeste hoidmisega on mõtet vaeva näha?

Kati Tikenberg, Aeternum konsultant-koolitaja, partner

16.00-16.15 Konverentsi kokkuvõte ja lõpetamine


Kiida Teenindajat 2020 kampaaniaga liitunud ettevõttele on 1-e töötaja osalemine konverentsil kampaaniahinna sees. Kampaaniaga saab liituda SIIN

Konverentsile registreerumine kuni 23.01.2020

  • üle 4 ja enam osalejat 119 EUR
  • 2-3 osalejat 149 EUR
  • 1 osaleja 179 EUR

Konverentsile registreerumine perioodil 24.01.2020 - 25.02.2020

  • 4 ja enam osalejat 139 EUR
  • 2-3 osalejat 179 EUR
  • 1 osaleja 199 EUR

Hindadele lisandub KM 20%

NB! Kiida Teenindajat 2020 kampaaniaga liitunud ettevõttele on 1-e töötaja osalemine kampaaniahinna sees. Suurema arvu töötajate registreerimisel kehtib käesolev hinnakiri.

Osavõtutasu sisaldab: Koolituse elektroonilisi materjale, lõunasööki ja kohvipausi

Konverentsile registreerimise tähtaeg: 25. veebruar 2020

Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele

Lisainfo koolituse kohta e-posti aadressil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 25. veebruari 2020, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.


Registreerun

Asukoht:


2020-03-05 09:30:00
2020-03-05 16:30:00

Parim Teenindaja Konkursi Toetajad