Märts on Hea Teeninduse Kuu

Märts on Eestis juba 20-t aastat Hea Teeninduse Kuu ja sellel kuul pöörame erilist tähelepanu teenindaja ameti väärtustamisele ja organisatsioonide poolt pakutavale heale teenindusele.

Märtsis toimuvad teenindusmissioon MÄRKA, KIIDA JA TUNNUSTA TEENINDAJAT! ning Parim Teenindaja konkurss LEIAME JA TUNNUSTAME TEENINDUSE SUPERSTAARE!

Teenindusmissioon MÄRKA, KIIDA JA TUNNUSTA TEENINDAJAT! kutsub inimesi märkama, tunnustama ning kiitma teenindajaidteenindajate tänuväärset tööd, head teenindust ja teenuseid ning tõstab esile teeninduskohti, mida kliendid enim märkavad ja kiidavad. 

Kiita saab teenindusmissiooniga ettevõtteid ja avaliku sektori organisatsioone SIIN Kiidu- ja tunnustamise keskkond on avatud heateenindus.ee veebilehel 01.03-31.03.2023.

Lisaks saab teenindajaid kiita ja tunnustada:

  • QR-koodi kaudu teeninduskohtades
  • kirjutades head sõnad kiidusedelile ja paigaldades sedeli temaatilisse postkasti

Kliendid saavad kiitusi ja tunnustusi esitada enamasti eesti, vene ja inglise keeles.

Nendele teeninduskohtadele, kes saavad inimestelt märtsikuus vähemalt 30 kiitust või tunnustust, väljastame aprillis tunnistuse ja uksekleebise "Kliendid Kiidavad 2023", mis kehtib terve järgneva aasta.

Märtsis toimub ka PARIM TEENINDAJA KONKURSS 2023, mille suuremaks ideeks seekord on leida, märgata ja tunnustada teeninduse superstaare.

  • Välja anname Parim Teenindaja aunimetused ja auhinnad nii piirkondlikult kui valdkondlikult. Selgub Eesti Parim Teenindaja 2023.
  • Piirkondlikult anname välja Eesti linnade ja maakondade parima teenindaja tiitlid (zhüriil on siiski õigus jätta tiitel välja andmata, kui mõnes piirkonnas ei leidu võrreldes teistega piisavalt heal tasemel teenindajat)
  • Valdkondlikult anname välja parimate teenindajate tiitlid  jaekaubanduse, e-kaubanduse, toitlustuse, hotellinduse, turismi, finants ja panganduse, IT, telekommunikatsiooni, energeetika, avaliku sektori, kinnisvara, tervise, transpordi ja kultuuri valdkondades.

Parim Teenindaja Konkurss on mõeldud eelkõige teenindajatele, müüjatele ja inimestele, kelle tööks on klientidega suhtlemine.

Parim Teenindaja konkursil osalemine on hea võimalus teenindusteadmisi testida, uusi kogemusi saada ja ametikaaslastega ennast võrrelda.

Infot Parim Teenindaja konkursil osalemise kohta leiate SIIT 

Küsimuste tekkides palun kirjutage See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Aktiivset osalemist ja suurepärast teenindamist soovides

Urmas Kõiv

Heateenindus.ee asutaja ja juht

www.heateenindus.ee

Heateenindus.ee Toetajad