Kiida Teenindajat kampaania info

Märts on juba 16-t aastat Hea Teeninduse Kuu ning toimub Kiida Teenindajat! kampaania. 

Üleriiklik laiaulatuslik kampaania kutsub kliente märkama ning kiitma häid teenindajaid, teenindust ja teenuseid ning tõstab esile teeninduskohti, mis klientidelt enim kiita saavad.

Klientidel on tagasiside andmiseks mitu võimalust:

  1. Kirjutada heast teeninduskogemusest aadressil www.heateenindus.ee
  2. Kirjutada kiitus tagasiside sedelitele ja jätta need teeninduskohtades asuvatesse temaatilistesse postkastidesse

Kliendid saavad anda tagasisidet eesti, vene ja inglise keeles.

Nendele teeninduskohtadele, kes saavad klientidelt märtsikuu jooksul vähemalt 30 kiitust, väljastame aprillis tunnistuse ja uksekleebise "Kliendid Kiidavad 2019", mis kehtib siis terve järgneva aasta.

Vaata 2018 aasta enim kiidetud teeninduskohti SIIT

Kiida Teenindajat kampaaniat korraldab Heateenindus.ee

Kampaania Peateotajad on Swedbank, Tartu Linnavalitsus ja SkyMedia

Parim Teenindaja Konkursi Toetajad