Märts on Hea Teeninduse Kuu
Märts on Eestis juba 22 aastat Hea Teeninduse Kuu ja sellel kuul pöörame erilist tähelepanu teenindaja ameti väärtustamisele ja organisatsioonide poolt pakutavale heale teenindusele.
Märtsis toimuvad teenindusmissioon MÄRKA, KIIDA JA TUNNUSTA TEENINDAJAT! ning Parim Teenindaja konkurss LEIAME JA TUNNUSTAME TEENINDUSE SUPERSTAARE!
Teenindusmissioon MÄRKA, KIIDA JA TUNNUSTA TEENINDAJAT! kutsub märkama, tunnustama ning kiitma teenindajaid, teenindajate tänuväärset tööd, head teenindust ja teenuseid ning tõstab esile teeninduskohti, mida kliendid enim märkavad ja kiidavad. Teenindusmissiooniga saavad ettevõtted ja avaliku sektori organisatsioonid liituda SIIN
Kiidu- ja tunnustamise keskkond avatakse 01. märtsil ja klientidel ja ka teenindajate kolleegidel on hea teeninduse ning teenindajate kiitmiseks ning tunnustamiseks mitu võimalust:
- QR-koodi kaudu mobiiltelefoniga teeninduskohtades ja töökohtades
- Arvuti või mobiiltelefoni kaudu veebiaadressil www.heateenindus.ee/kiidame
- Tagasiside sedelitele kiituse ja tunnustuse kirjutamine ja nende asetamine teeninduskohtades asuvatesse temaatilistesse postkastidesse
Kliendid saavad kiitusi ja tunnustusi esitada eesti, vene ja inglise keeles.
Teenindusmissioonil MÄRKA, KIIDA JA TUNNUSTA TEENINDAJAT! osalevad need organisatsioonid, kellele on oluline pakkuda klientidele parimat teenindust ja kelle jaoks on tähtis teenindajate töö ning panus.
Nendele teeninduskohtadele, kes saavad klientidelt märtsikuu jooksul vähemalt 30 kiitust või tunnustust, väljastame aprillis tunnistuse ja uksekleebise "Kliendid Kiidavad 2025", mis kehtib terve järgneva aasta.
PARIM TEENINDAJA 2025 KONKURSI IDEE on leida, märgata ja tunnustada Eesti teeninduse superstaare ning selgitada välja Eesti Parim teenindaja 2025.
50-le kõige tublimatele osalejale anname välja Parim Teenindaja 2025 aunimetuse, mida on hea ka enda CV-sse lisada. Selgub ka Eesti Parim Teenindaja 2025.
Parim Teenindaja 2025 Konkurss on mõeldud eelkõige inimestele, kelle tööks on klientidega suhtlemine. Konkursil osalemine on hea võimalus oma teenindusalaseid teadmisi testida, saada uusi kogemusi, võrrelda teadmisi ametikaaslastega ja saada suuremat tunnustust.
Konkursile eelregistreerumine on avatud heateenindus.ee veebilehel alates 5. veebruar 10.00 kuni 12. märts kl 11.00.
Konkursi reeglitega saab tutvuda SIIN
Aktiivset osalemist ja suurepärast teenindamist soovides
Urmas Kõiv
Heateenindus.ee asutaja ja juht