IMPROVISEERIMINE TEENINDUSOLUKORDADES KOOLITUSPROGRAMM

IMPROVISEERIMINE TEENINDUSOLUKORDADES KOOLITUSPROGRAMM

26.11.2015 kell 10:00 - 14:00

Hotell Euroopa Konverentsikeskus, Paadi 5, Tallinn Paadi 5, 10151 Tallinn, Estonia

IMPROVISEERIMINE TEENINDUSOLUKORDADES KOOLITUSPROGRAMM 26.11

Võimatu on ette planeerida kõiki teenindaja töös ettetulevaid situatsioone ja probleeme ning sellepärast on teenindajatel vajalik improviseerimisoskus. Kui teenindaja oskab improviseerida, siis suudab ta leida lahendusi, mis on edasiviivad ning positiivsed. 
 
Koolitusel ''Improviseerimine Teenindusolukordades“ anname teenindajale tööriistad & vahendid, et saada hakkama ootamatutes, positiivsetes ja negatiivsetes suhtlusolukordades. 
 
Koolitus annab võimaluse praktiseerida improviseerimist järgnevates teenindusolukordades:
 
  • pead kliendile tutvustama uut toodet/teenust, mida sa ise ka veel ei tunne ja abimaterjalid on kadunud 
  • klient soovib erikohtlemist ja Sul pole otsustusõigust ning otsustaja ei vasta telefonile 
  • püsiklient on tootes või teenuses põhjendamatult pettunud ja Sina pead ebamugava olukorra lahendama  
  • su ülemus jääb kohtumisele hiljaks ning sinu ülesandeks on hoida klient mitte lahkumast 
  • kliendid on rahuolematud pika järjekorra või ooteaja pärast ning sina pead samal ajal rasket klienti teenindama  
  • kliendi kommentaarid ja soovid ei ole tööalased
  • vihane ja konfliktne klient siseneb ootamatult teeninduskohta ja sina pead ta maha rahustama
  • vihane ja konfliktne klient helistab ja sina pead ta maha rahustama

MILLEST KOOLITUSE PROGRAMM KOOSNEB?

Koolitusprogrammi kestus on 4 akadeemilist tundi, algab kell 10.00 ja lõpeb kell 14.00. Programm sisaldab koolitaja lühiloenguid, slaidiprogrammi ja praktilisi harjutusi nii individuaalselt kui ka meeskondadena. Koolitus on lühike ja intensiivne, mis võimaldab optimaalse ajakuluga anda teenindajatele kohe praktikas rakendatavaid oskusi. 9.30-10.00 kogunemine ja hommikukohv.

MIKS OSALEDA KOOLITUSEL?

  • Programm võimaldab väga lühikese ajaga saada baasteadmised, kuidas ootamatutes olukordades käituda ja lihtsalt ning loogiliselt kliendisuhtlust korraldada. 
  • Koolitusel õpitut saavad teenindajad koheselt praktikas kasutada.
  • Koolitus on interaktiivne, praktiline ja inimlikke lahendusi pakkuv aktiivtreening, mis aitab leida uusi võimalusi, kuidas keerulistest olukordadest positiivsete lahendustega välja tulla.

KOOLITAJA TUTVUSTUS

Koolituse viib läbi kogenud improvisatsiooni koolitaja ning igapäevaselt kliendisuhetega tegelev Laura Remmel. Laura jagab oma aega muusikukarjääri ning Studio Lingua projektijuhi ameti vahel. Ta on lõpetanud Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia kaasaegse improvisatsiooni ja kultuurikorralduse alal.
 
Improvisatsioonikoolitusi on ta andnud juba ligi kolm aastat nii muusikutele kui ka inimestele, kel puudub vastav haridus. Ta on VOH ehk Vead on Head by Studio Lingua esinemiskoolituse algataja, millega on treenitud väga erinevaid meeskondasid. Sinna hulka kuuluvad näiteks Teletorni, ABCSupermarketsi ja Häckeri tiim. Lisaks sellele on ta üles astunud erinevatel konverentsidel nagu HeaTeeninduse konverents ja Baltic Project Management Days.
 
Kuna meil kõigil on hääl, mida kasutada, siis Laura leiab, et kõik meist peaksid seda ka treenima. Ja pole olnud ühtegi koolitust, kus osalejad ei oleks avastanud endas midagi uut. Laura nendib, et inspireeriv on asja juures ka see, et uued inimesed aitavad tal endal iseenda juures uusi külgi leida.
img

IMPROVISEERIMINE TEENINDUSOLUKORDADES koolitusel osalemise tingimused ja hinnakiri

Hinnakiri (hind 1 osaleja kohta)
 
Kui ühest ettevõttest registreerub 4 ja rohkem osalejat, siis on soodushind
 
  • 88 EUR
 
Koolitusele eelregistreerumine kuni 06.11.2015
 
  • 95 EUR
 
Koolitusele eelregistreerumine ajavahemikul 07.11.2015-18.11.2015
 
  • 119 EUR
 
Hind kehtib ühe osaleja kohta ja hindadele lisandub KM 20%
 
 
Osavõtutasu sisaldab: koolitusel osalemist, elektroonilisi materjale, hommikukohvi ja lõunaeinet
 
Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
 
Eelregistreerimise tähtaeg: 18. november 2015
 
Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 18.11.2015, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.

Asukoht:


2015-11-26 10:00:00
2015-11-26 14:00:00

Hea Teeninduse Kuu S├Ábrad