Tallinna Hea Teeninduse Päev 2017
13.04.2017 kell 9:30 - 17:00
Tallinna Hea Teeninduse Päeva tutvustus
Tallinna Hea Teeninduse Päeval, 13.aprillil 2017, annavad tunnustatud koolitajad ja konsultandid nõu, kuidas lahendada keerulisi teenindusolukordi nii tavateeninduses kui ka e-teeninduses. Lisaks esitatakse põhjalik analüüs ja väljapaistvamad näiteid 2017 aasta Parima teenindaja konkursside võistlejate poolt väljapakutud lahenditest.
Koolituspäeva teises pooles lahendavad keerulisi teenindussituatsioone 2017 aasta 3 Tallinna, 3 Tartu, 3 Eesti teiste piirkondade parimat teenindajat. Parimad lahendused väljapakkunud teenindajast saab Eesti Parim Teenindaja 2017!!!
Veel antakse põhjalik ülevaade sellest, milliseid teenindajaid, ettevõtteid ja teeninduskohti Kiida Teenindajat kampaania raames kõige rohkem kiideti ja kes said kõrgeimad soovitusindeksi skoorid.
Kasuliku sisu ja atraktiivse vormiga koolituspäev annab osalejatele võimaluse avastada uusi oskusi ja teadmisi teenindusolukordade lahendamises.
NB! Kui Teil on soov, et Tallinna Hea Teeninduse päeval käsitletaks mõnda konkreetset teemat, siis palun saatke meile see teema emailile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. 6. jaanuariks. Võtame teema kindlasti programmi.
Heateenindus.ee
Programm
10.00 Sissejuhatus
10.05–11.00 Mis on 4D teenindus, kuidas seda kliendid tajuvad ja teenindajad pakkuda võiksid?
Piret Bärg, teeninduskoolitaja, teenindus.ee
11.00-12.15 Kuidas erilise suhtumise kaudu klientidesse teenindustöös supertulemusi saavutada?
Alar Ojastu, koolitusettevõtte Eduelamus asutaja ja tippkoolitaja
12.15-13.00 Lõuna
13.00-13.45 Millised olid väljapaistvamad teenindusülesannete lahendused, mida Parim Teenindaja 2017 konkursi võistlejad konkursil välja pakkusid?
Kõik osalejad saavad endale parimate lahendite kogumiku elektroonilisel kujul!
Kaia Tammekänd, Parim Teenindaja 2017 konkursside projekti juht ja võistlusülesannete looja, Eesti Parim Teenindaja 2005
13.45-14.00 Milliseid ettevõtteid ja teeninduskohti ning miks ja mille eest märtsis kiideti?
Urmas Kõiv, Heateenindus.ee asutaja ja juht
14.00-14.15 Energiapaus
KONKURSI „EESTI PARIM TEENINDAJA 2017“ FINAAL – SUUR TEENINDUSÜLESANNETE LAHENDAMINE
14.15-15.30 Eesti Parim Teenindaja Konkursi finaalis lahendavad keerulisi teenindussituatsioone 2017 aasta 3 Tallinna, 3 Tartu ja 3 Eesti teiste piirkondade parimat teenindajat.
Selguvad 2017 aasta Eesti Parimad teenindajad!
15.30–16.00 Kliendid Kiidavad teeninduskohtade tunnustamine
Hea Teeninduse Päeva lõpus toimub rõõmsas õhkkonnas märtsis enim kiitusi saanud ettevõtete ja teeninduskohtade tunnustamine, Kliendid Kiidavad tunnistuste ja uksekleepsude kätteandmine.
16.00 Tallinna Hea Teeninduse Päeva lõpp
Osalemise tingimused
Korraldaja: Heateenindus.ee
Toimumisaeg: 13. aprill 2017
Toimumiskoht: Hotell Euroopa Konverentsikeskus, Paadi 5, Tallinn
Töökeel: Eesti keel
Tallinna Hea Teeninduse Päev 2017 osalemise hinnakiri (hinnad ühe osaleja kohta):
NB! Kiida Teenindajat 2017 kampaaniaga liitunud ettevõttele on 1-e töötaja osalemine kampaaniahinna sees. Suurema arvu töötajate registreerimisel kehtib käesolev hinnakiri.
Heateenindus.ee Parim Teenindaja 2017 konkurssidel võistlejana osalenud inimestele on osalustasu
- 49 EUR
Kui ühest ettevõttest registreerub 4 ja rohkem osalejat, siis on soodushind
- 99 EUR
Kui ühest ettevõttest registreerub 2-3 osalejat, siis on soodushind
- 119 EUR
Koolitusele eelregistreerumine (1 osaleja) kuni 10.03.2017
- 139 EUR
Koolitusele eelregistreerumine (1 osaleja) ajavahemikul 11.03.2017-06.04.2017
- 159 EUR
Hind kehtib ühe osaleja kohta ja hindadele lisandub KM 20%
Osavõtutasu sisaldab: Tallinna Hea Teeninduse Päeval osalemist, elektroonilisi materjale, lõunasööki ja kohvipausi
Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Kõigile küsimustele saab vastuseid emaililt: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Eelregistreerimise tähtaeg: 06. aprill 2017
Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 06.04. 2017, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.